- Asiat eivät vain tapahdu, vaan niihin voidaan vaikuttaa. Vielä ei ole myöhäistä.

lauantai 7. helmikuuta 2009

25 asiaa

1. Uskon rakastavaan Jumalaan.
2. Olen taivaanrannanmaalari, vaikka tiedän että mikä tahansa on mahdollista.
3. Olen ihminen.
4. Olen yksineläjä.
5. Olen yksi viimeisistä mohikaaneista.
6. Olen voimakastahtoinen ihminen, mutta en halua dominoida muita.
7. En halua osallistua millään tavoin kulutushysteriaan.
8. Minua kinnostaa kokonaisvaltaisesti maailman yleinen tila.
9. Uneksin toistuvasti (utopistisesta) yhteiskuntamallista, jossa jokaisella on hyvä olla.
10. Tiedän, että muutoksen aikaansaamiseksi tarvitaan ajatuksia, sanoja ja ennen kaikkea tekoja.
11. Pyrin aina kuuntelemaan mitä muilla on sanottavaa, mutta vastaan kuitenkin aina mahdollisimman suoraan.
12. Minulle kukaan ihminen ei ole toisen ylä- tai alapuolella.
13. En omaa minkäänlaista sokeaa auktoriteettiuskoa.
14. En ota keneltäkään käskyjä vastaan, vaan ainoastaan pyyntöjä.
15. En halua hallita, enkä tulla hallituksi.
16. Olen kiinnostunut elämän kaikista osa-alueista.
17. Pyrin pitämään jalat tukevasti maassa, ja pään pilvissä.
18. Olen syvällä sisimmässäni aina iloinen ja myönteinen, vaikka se ei aina ulospäin siltä näyttäisikään.
19. Kuljen virran mukana, mutta omalta osaltani sitä ohjaten.
20. Pyrin olemaan kohtelias.
21. Haluan sopivassa seurassa keskustella erilaisista asioista, mutta en koskaan inttää.
22. En halua ylpeillä.
23. Pyrin pitämään mielihaluni tasapainoisessa tilassa.
24. Haaveilen omasta talosta.
25. Pidän kiireettömästä elämänrytmistä, ja viihdyn hyvin myös itseni kanssa hiljaisuudessa.

Ei kommentteja: